Watch out girls, my bikini athlet Lisa!

Selv om jeg er veldig inne i crossfit miljøet om dagen, så har jeg fremdeles litt kjærlighet i hjerte mitt til fitness. MEN jeg føler det er to side er av bikinifitness, den ene som jeg ikke er så glad i, er de jentene/guttene som stiller opp av feil årsaker ( orker ikke å ta det i dag), mens den andre siden er de som vil se hva de kan klare. Jobbe med kroppen og psyken sin, ser det som en sport.

Jeg har et team i Danmark, jeg får fremdeles en del spørsmål om å coache noen til konkurranse, men jeg sier som regel nei. Men så fikk jeg spørsmål fra Lisa, og når jeg så hva hun skrev om grunnlag for å gjøre dette og hvordan hun er som menneske, så var dette virkelig noe jeg kan stå inne for og som jeg vil hjelpe. Pluss, hun har virkelig et veldig godt grunnlag og jeg er 100% sikker på at hun kommer til å stå i en form som vi mener burde være finale bikinikropp til konkurransen!

Jeg lar bildene tale for seg selv også håper jeg alle har en fantastisk søndag! Jeg skal forresten begynne å blogge litt mere, men jeg må bare få forandret litt på utseende på bloggen og kanskje bytte navn.. Gjerne kommenter med hva dere vil jeg skal skrive mere av, video, crossfit, mat osv.

Dere kan følge Lisa på instagram : lisagothenborg, hun er norsk, men bor nå i Danmark 😉

 

1 tanke på “Watch out girls, my bikini athlet Lisa!

  1. Er så ufattelig glad for at du skriver det du skriver i dette innlegget!! Synes selv det er alt for mange feil grunner til å stille, og synes det er viktig å få frem at jeg IKKE stiller fordi jeg ser på den kroppen som perfekt!! For en perfekt kropp for meg er der jeg også føler meg sunnest, sterkest og fylt med energi. En av grunnene til at jeg også ser veldig opp til deg: inspirerer med trening fordi det er GØY og hodet er på plass! Takk for at du motiverer og inspirerer ❤

Legg igjen en kommentar